Max Factor Miracle Touch

Miracle Touch är det rätta namnet för denna produkt.
Det är egentligen en foundation, men jag använder det mer som concealer eftersom
den är ganska tjock. Jag gillar inte att sminka mig så väldigt mycker till vardags och
det är inte ofta jag ens använder mascara i skolan. 
Det är därför jag hellre använder en vanlig, tunn foundation för att den ska jämna ut sig
bättre och det ska se mer naturligt ut. Men sen har man ju alltid någon röd prick eller är
lite flammig under ögonen, ja, ni tjejer vet! Det är då jag tar på denna och den räddar
dagen. Så nästa gång ni är ute efter något som täcker, köp Miracle Touch från Max Faktor!
 
/ ANNA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0