Clearasil

Det märks att det börjar bli höst och vinter. Man fryser ju nästan ihjäl när man
väntar på bussen på morgonen i mörkret och så går man och är allmänt trött
och hängig hela dagen. Idag va det även första dagen sen tidigt i våras jag
hade på mig ett par svarta jeans. Då är det verkligen höst för mig.
På sommaren kan jag knappt använda mörkblåa jeans, då är det ljusa, korta
och slitna som gäller. Något annat som är höstigt? Mina finnar kanske? På
sommaren solar man och allt skit försviner, men nu smyger de sig fram igen
och det är inte rolig. Absolut inte när man är blek som jag i ansiktet, då syns
de extra mkt. Någon med samma problem? Då vill jag tipsa om denna krämen.

Den finns i olika sorter, men alla funkar på samma sätt. Man sätter på det
på finnarna på morgonen och på kvällen i tre dagar, sen - borta! Det torkar
ut och är det enda som funkar på mig, så prova det!

/ ANNA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för tipset!

2008-09-22 @ 20:23:38
Postat av: Karin

shit, det fungerade verkligen :)

2008-09-23 @ 10:08:56
Postat av: acne face

WIIHOOO!! :D:D:D

2008-09-23 @ 10:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0