pepp inför halloween

för lite mer än en vecka sen fylde Anna 18 & detta ska firas nu denna kommande helg! några av Annas polare från Magaluf kommer ner på fredag. De blir halloween party hela natten på Tempel. självklart så är inte vi dem mesarna som inte vågar klä ut oss. utan nu slår vi på stort! :D anna = disco & jag = skjuten nörd! :D aahhh, tycker verkligen att det ska bli mega mega kul! ser verkligen fram emot detta. & på lördagen blir de utgång igen, troligen lite lugnar, men vem vet? :D

nu inför maskeraden kom jag på att jag skulle vara en skottskadade nördig skolflicka. så jag fick till  Butterix nere i stan å köpte en skottskada, av typ latex, & självklart så va man tvungen att sätta fast den med kister som man fick köpa vid sidan av. å jävlar vad lurad jag blir. typ 10 droppar kliser för 200:- NO WAY! så nästa dag gick jag å lämnade tillbaka de! :P, funkade typ lia bra med vasselin, men jag tror anna hade nått gammalt klibb jag kunde låna. å idag införskaffade jag låtsas blod. självklart va jag tvnungen att smaka på de, å jäävlar vad äckligt de va! hahahha! öööörrrk! :D man shit så snygg jag kommer bli. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0