Orkar inte

Det där med vikt hit och dit kommer vi aldrig komma ifrån hur
mkt man än försöker. Jag har gjort ett försök nu. Det har gått
ganska bra. Men så idag när jag skulle ta på mig ett par chinos
jag köpte i våras och de var för små blev jag på skitdåligt humör.

Visst, de är i strl 34 och jag har 38 i byxor, men de passade för
ett par månader sen. Sen tog jag på mig ett par andra byxor som
jag köpte för ungefär ett år sen, men jag har inte använt de sen
tidigt i våras. De va så små att jag inte kunde gå normalt. Och ja,
de köpte jag när jag va som smalast. Rasade i vikt under en
period då jag mådde som sämst.. 
 
Under dagen idag har jag funderat lite kring detta, varför blev jag
på dåligt humör när jag har bestämt mig för att jag inte ska bry
mig om vikten? Och ja, kom väl fram till att det är det där med
storlekar..
Jag tycker inte att jag är tjock, det är jag liksom. Hade jag varit en
strl 40 innan och gått ner till en 38a hade jag bara varit liksom, inte
mer med det. Men om jag varit en 36a o går upp till 38a eller 40a
så känns det inte bra.
Jag vet inte om jag vill gå ner i vikt, jag vill inte öka i storlek bara.

Det är jobbigt det där. Och jag mår rent ut sagt skit när folk säger
att de tycker att de är tjocka när jag är större, vad är då jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0