Modevisning ikväll!

Idag var det skola till 10.20. Sen gick jag o lollo ner i stan. Duktiga :).
Köpte presentkort på zebra och ögonskugga på make up store.
Väldigt enkel som man kan ha till det mesta. Ska fota den senare!

Gick och kollade på stadium på inlines också. Ska kolla vidare när vi
kommer till väla. Ska dit lite före, vid 5 ungefär. Kl 18.00 ska vi träffas
på kicks för att bli sminkade. Börjar bli nervös. Ska ha med mitt eget
smink fall i fall. Kl 20.00 börjar visningen och pågår till 22.00. Dock
med pauser. Är peppad som fasen! :D

Lovar att vi ska ta bilder så ni får se!


Oh, idag när jag satt på bussen på väg hem var det en äldre man
på moped som blev påkörd av en bil, precis när vi kom. Mopeden
ramlade över honom och först rörde han sig inte. Sen såg man
att han försökte resa sig men han grät nästan. såg hur ont han
hade. Riktigt hemskt! Började nästan gråta själv där jag satt på
bussen. Moppen låg i delar över hela vägen. Synd om honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0